Ana Sayfa Sağlık Beslenme

Beslenme

Kış aylarında mutlaka tüketin

e-Posta Yazdır PDF

Anne sütünü artırıp kemik ve bağırsakları güçlendiriyor. Soğuklara karşı bünyenin direncini artırıyor.
Kış aylarının vazgeçilmezi bozanın bünyeye tahmin edilenden de çok faydası olduğu belirtiliyor.

Boza üreticilerinden Mümin Soydan, bozanın kuvvetli bir içecek olduğunu, çocuklarda kemik yapısının güçlenmesine yardımcı olduğunu, anne sütünü artırdığını ve bağırsakların çalışmasını kolaylaştırdığını söyledi.

Devamını oku...
 

Seksi Hissetmek İçin Bunları Yiyin

e-Posta Yazdır PDF

Yöneticinizden izin almak istiyor ve uygun fırsatı bulup söyleyemiyor musunuz? Ya da sabah trafikte sizi sıkıştıran ve üstüne üstlük hakaret eden adamda mı kaldı aklınız? Belki de sadece yorgunsunuz... Üstelik bazen sadece pozitif düşünmek de yetmiyor iyi hissetmek için. Peki bu durumda gıdaları yardıma çağıracağınızı biliyor muydunuz? Ve bunu denemek ister misiniz?

Bazı gıdaları tüketerek olumsuz duygulardan kurtulabileceğimiz, belli besinleri yiyerek mutlu, akıllı, enerjik ve seksi hissedebileceğimiz size psikolojiye ihanet gibi gelmesin. Çünkü bunların arkasında da beynin fonksiyonları ve gıdaların hormonlarla dansı yatıyor... Gıdaların ruh durumumuz üzerindeki etkilerini, akıl ve beden sağlığımızla ilişkisini sizler için Fark Etmeden Diyet Beslenme Danışmanlığı'ndan Uzman Diyetisyen Selahattin Dönmez ve Diyetisyen Safiye Aksoyla birlikte hazırladık.

Devamını oku...
 

Günde iki yumurta zayıflatıyor

e-Posta Yazdır PDF

Daha önceleri yumurta gibi kolsterol yönünden zengin besinlerin kandaki kolesterol seviyesini yükselttiği ve kalp krizi riskini arttırdığı düşünülüyordu fakat Avrupa Beslenme Alışkanlıkları Dergisi'nde yayınlanan bilimsel bir araştırma haberine göre bu tez artık çürütüldü.

Günde iki adet yumurta ciddi bir diyet uygulamasıyla birlikte tüketildiğinde sadece kilo verdirmekle kalmıyor aynı zamanda kandaki kolesterol seviyesini de düşürüyor.

İngiltere'deki Surrey Üniversitesi'nde Dr. Bruce Griffin önderliğindeki bir grup araştırmacı, gönüllü bir grup kilolu denek üzerinde 12 haftalık bir araştırma gerçekleştirdi. Denekler üzerinde ayrıca İngiliz Kalp Sağlığı Koruma Organizasyonu'nun belirlediği sıkı diyet programı uygulandı.

Araştırmada bir de kontrol grubu denekleri yer aldı. Bu grup üzerinde de yine aynı diyet programı uygulandı fakat hiç yumurta verilmedi.

Araştırma sonucunda her iki gruptaki kişlerin de kilo verdiği ve kolesterol seviyelerinin düştüğü görüldü.

Dr. Giffin yaptığı açıklamada, 'Yumurta açlık hissini yatıştırdığı için diyetlerde gönül rahatlığıyla kullanılabilir. Kahvaltıda yumurta yiyen bir kişi daha uzun sürede acıkır. Tokluk hissi yarattığı için de daha az yemek yemeyi sağlar. Bu da kilo vermeyi kolaylaştırır.'

Bu araştırma, doymuş yağ oranı çok yüksek olan pastalar, et ve hamur işleri gibi yiyeceklerin, düşük doymuş yağ oranına sahip yumurta gibi besinlerden çok daha tehlikeli olduğunu ortaya koyuyor...

 
Sayfa 1 > 9
Kış aylarında mutlaka tüketin Kış aylarında mutlaka tüketin

Kış aylarının vazgeçilmezi bozanın bünyeye tahmin edilenden de çok faydası olduğu belirtil...
Seksi Hissetmek İçin Bunları YiyinSeksi Hissetmek İçin Bunları Yiyin

Yöneticinizden izin almak istiyor ve uygun fırsatı bulup söyleyemiyor musunuz? Ya da sabah trafi...
Dünyanın yarısı obez olacakDünyanın yarısı obez olacak

Kelly, gelişmekte olan ülkelerde obeziteyi önleyici programlara hız kazandırıldığını, anca...
Kansere karşı Akdeniz diyetiKansere karşı Akdeniz diyeti

26 binden fazla Yunanlı’nın üstünde yapılan ve 8 yıldan fazla süren deneyler sonucunda, doy...
Karpuz Viagra Etkisi YapıyorKarpuz Viagra Etkisi Yapıyor

Karpuzda bulunan laykopen maddesinin ise kansere karşı koruyucu etkisi olduğu çok önceden bilin...
Hangi meyve neye iyi geliyor?Hangi meyve neye iyi geliyor?

Pepino: C vitamini, fosfor ve potasyum kaynağıdır. Eklem romatizmasında, kemik gelişiminde ve h...
‘Terliyken de su için’‘Terliyken de su için’

Sıvı kaybı belirtileri yaşayan insanların faaliyetlerini durdurması, serin ve gölge bir yerde...

ZeYTiN.NeT altında bulunan tüm yazı,yorum,bilgi ve belge'nin içeriği, belirtilen kaynağa aittir.Sayfalarımız sorunsuz en iyi şekilde 1024 x 768 ekran çözünürlüğünde, Windows Internet Explorer 7 , Mozilla Firefox 3.0 , Opera 9.50, Safari 3.1.1 gibi modern web tarayıcılar ve son sürümlerinde görüntülenir. Aksi durumda bazı sorunlar oluşması, görüntü bozukluklarının olması doğaldır. Buna ek olarak güvenliğiniz için de tarayıcılarınızın (Browser) son sürümlerini kullanınız.Sitemiz Rss ve Xml uyguludur.Rss Xml okuyucu programlar ile son yazıları takip edebilirsiniz.